Tossa de Mar. Més de 5.000 persones a la segona Rua de Carnaval d’Estiu de Tossa

A la rua hi ha participat tres colles carnavalesques de la població formades per unes 300 persones

Més de 5.000 persones han disfrutat aquest passat cap de setmana de la segona Rua de Carnaval d’Estiu de Tossa de Mar, en la que hi han participat tres colles carnavlesques de la població formades per unes 300 persones.

Des de l’equip de govern de Tossa de Mar es considera un “èxit absolut” i es fa un “balanç molt positiu” d’una acció que serveix de promoció de Tossa. En aquest sentit, des de l’equip de govern es vol donar les gràcies a totes les colles de la població participants.

Font: Ajuntament de Tossa de Mar