Canal Ajuntament

Cassà de la Selva. 600 alumnes de les escoles de Cassà omplen la plaça de la Coma el matí de la Diada de Sant Jordi

600 alumnes dels centres educatius de Cassà han omplert aquest matí la plaça de la Coma amb motiu de la Diada de Sant Jordi. Els escolars han pogut participar als diferents espais i tallers organitzats per la Biblioteca de Cassà, l'Escola d'Art Josep Lloveras, l'Escola de Música Pere Mercader, Cassà Jove, així com altres iniciatives promogudes pels estands presents a la plaça. Els alumnes també han pogut participar al scape room literari, una proposta que ha tingut una bona rebuda.

El regidor de Cultura, Josep Ferrer, destaca la «implicació i col·laboració molt positiva dels quatre centres educatius del poble» que també han interpretat corrandes, auques i poemes relacionats amb Sant Jordi a la plaça de la Coma durant el matí.
Els botiguers amb estand a la plaça han valorat molt positivament les vendes del matí de la Diada de Sant Jordi.

Actes a la plaça de la Coma fins a les 20h.

La vintena d'estands seguiran a la plaça de la Coma fins a les 20 h i la programació no s'atura al centre del poble. De 17 a 20 h hi haurà pintura i un taller de serigrafia al voltant de la figura de Joan Brossa a la plaça de la Coma. A les 17.30 h, berenar popular infantil de Sant Jordi. A les 17.45 h, Hora del conte amb La llegenda de Sant Jordi a càrrec d'Olga Cercós a l'espai de la Biblioteca de la plaça de la Coma. A les 18.30 h, espectacle de circ Bricks de la companyia Cirk's Crash. A les 19 h, inauguració de l'exposició 'L'espontaneïtat feta retrat' de Josep Maria Xfró a Can Trinxeria. A les 19.30 h, 'Poemes del món' a la Sala Centre Recreatiu. La Diada acabarà a les 19.45 h a la plaça de la Coma amb una galejada en honor del patró dels Trabucaires de Cassà.

1524486938La placa de la Coma avui al mati.jpg
1524486939La placa de la Coma avui al mat (2).jpg
1524486939La placa de la Coma avui al mati (3).jpg


Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409

Top Desktop version