Canal Ajuntament

Titulars
A+ A A-

Girona. Es tallarà la circulació al camí Vell de Fornells de dilluns a dimecres de la setmana que ve

La incidència viària afectarà el tram comprès entre el camí del Mas de Figueres i la Creu de Palau

·         Es portarà a terme la pavimentació del carrer, inclosa dins el Pla d’asfalts 2012 de l’Ajuntament de Girona

En el marc del Pla d’asfalts 2012 de l’Ajuntament de Girona, a partir de dilluns vinent, dia 27 d’agost, es portarà a terme la reposició del paviment i la senyalització horitzontal del camí Vell de Fornells, davant del col·legi Les Alzines. Del dilluns 27 al dimecres 29 d’agost es tallarà la circulació de vehicles en els dos sentits de la calçada al camí Vell de Fornells, concretament en el tram que va des del camí del Mas de Figueres fins a la Creu de Palau.

Els vehicles procedents de la carretera C-65 en direcció a Salt seran desviats o bé pel carrer Aragó o bé pel carrer del Mas Palahí. Els vehicles procedents de la carretera C-65 en direcció a Quart podran ser desviats pels mateixos carrers que els anteriors o bé per la mateixa carretera C-65 a la següent incorporació, passat el pont d’aquesta carretera.

Els vehicles que circulin per la pujada de la Creu de Palau en direcció a Quart seran desviats pel carrer Albí fins a l’encreuament amb el carrer de Can Prunell i seguidament cap al carrer de la Riera de Mus, el carrer del Mas Palahí i s’incorporaran de nou a la carretera camí Vell de Fornells. Els vehicles que vagin per la pujada de la Creu de Palau i vulguin desviar-se cap al carrer de l’Església de Sant Miquel, podran fer-ho per un carril addicional creat al carril contrari del mateix carrer. Es crearà un carril de doble sentit de circulació entre la illeta i la Creu de Palau per permetre el pas tant dels vehicles que volen baixar cap al carrer de l’Església de Sant Miquel com dels que volen baixar pel carrer de la pujada de la Creu de Palau.

Pel que fa a les afectacions als autobusos, es desviaran les línies L1 i L10 del bus urbà pel carrer Albí, seguint pel carrer de Can Prunell, el carrer de la Riera de Mus i continuant pel carrer del Mas Palahí fins a arribar a la següent parada situada davant del Club Tennis Girona o col·legi Montessori Palau. La parada de les línies bus de la L1 i L11 situada davant el col·legi Les Alzines es traslladarà provisionalment, durant el temps de l’execució de les obres, a la part alta del carrer Albí amb l’encreuament de la pujada de la Creu de Palau.

Nota: Podeu consultar el plànol de la incidència viària al document adjunt.

Incidències

Ajuntaments i Municipis de Catalunya Ajuntament Municipi

Ajuntament Girona, Ajuntament Figueres, Ajuntament Blanes, Ajuntament Lloret de Mar, Ajuntament Olot, Ajuntament Salt, Ajuntament San Feliu de Guíxols, Ajuntament Roses, Ajuntament Banyoles, Ajuntament Palafrugell, Ajuntament Palamós, Ajuntament Llagostera Ajuntaments Gironès, Ajuntaments Pla de l'Estany, Ajuntaments La Selva, Ajuntaments Baix Empordà, Ajuntaments Alt Empordà, Ajuntaments Garrotxa, Ajuntaments Ripollès, Ajuntaments Cerdanya, Ajuntaments Baix Llobregat, Ajuntaments Barcelonès, Ajuntaments Vallès Oriental, Ajuntaments Vallès Occidental, Ajuntaments Barcelona, Ajuntaments Lleida, Ajuntaments Tarragona, Notícies, Notícies Girona, Notícies Barcelona, Notícies Figueres, Notícies Lleida, Notícies Tarragona, Notícies Blanes, Notícies Olot, Notícies Roses, Notícies Llagostera, Notícies diputació, Notícies municipals, Notícies alcaldes, Notícies regidors, Notícies municipis, Notícies pobles, informació municipal, informació política, informació electoral, informació local, informació provincial, informació regional, informació alcaldes, informació regidors, informació consistorial, informació Girona, informació Barcelona, informació Tarragona, informació Lleida, informació gironès, informació comarcal, Barcelona alcaldes, Barcelona regidores , Barcelona municipis, Barcelona municipi, Barcelona Diputació, Barcelona comarca, Barcelona consistori, Barcelona ple, Barcelona eleccions, Barcelona notes premsa, Barcelona polítics, Barcelona polític, Barcelona consell comarcal, Barcelona consellers, Barcelona poblacions, Barcelona ciutat, Girona alcaldes, Girona regidores, Girona municipis, Girona municipi, Girona Diputació, Girona comarca, Girona consistori, Girona ple, Girona eleccions, Girona notes premsa, Girona polítics, Girona polític, Girona consell comarcal, Girona diputats, Girona consellers, Girona demarcació, Girona poblacions, Girona ciutat, Lleida alcaldes, Lleida regidores, Lleida municipis, Lleida municipi, Lleida Diputació, Lleida comarca, Lleida consistori, Lleida ple, Lleida eleccions, Lleida notes premsa, Lleida polítics, Lleida polític, Lleida consell comarcal, Lleida diputats, Lleida consellers, Lleida demarcació, Lleida poblacions, Lleida ciutat, Tarragona alcaldes, Tarragona regidores, Tarragona municipis, Tarragona municipi, Tarragona Diputació, Tarragona comarca, Tarragona consistori, Tarragona ple, Tarragona eleccions, Tarragona notes premsa, Tarragona polítics, Tarragona polític, Tarragona consell comarcal, Tarragona diputats, Tarragona consellers, Tarragona demarcació, Tarragona poblacions, Tarragona ciutat, Ajuntament Platja d'Aro, Ajuntament Begur, Ajuntament Llambilles, Ajuntament Quart, Ajuntament Corçà, Ajuntaments barcelonins, Ajuntaments catalans, ajuntaments Catalunya, ajuntaments comarcals, ajuntaments independents, notícies actualitat, notícies d'interès, notícies premsa, notícies diàries, notícies agencia, informació actualitat, informació premsa, informació diària, informació d'interès, informació última hora, Ajuntament Albiol, Albons, Alcanar, Alcanó, Alcarràs, Alcoletge, Alcover, Aldea| Aldover, Aleixar, Alella, Alfara de Carles, Alfarràs, Alfés, Alforja, Algerri, Alguaire, Alins, Alió Almacelles, Almatret, Almenar, Almoster, Alòs de Balaguer, Alp, Alpens, Alpicat, Alt Àneu, Altafulla, Notícies Amer, Ametlla de Mar, l' Ametlla Vallès, Ampolla, Amposta, Anglès, Anglesola, Arbeca, Arboç, Arbolí, Arbúcies, Arenys de Mar, Arenys de Munt, Argelaguer, Argençola, Argentera, Argentona, Armentera, Arnes, Arres, Arsèguel, Artés, Artesa de Lleida, Artesa de Segre, Ascó, Aspa, Avellanes i a Linya, les Avià, Avinyó, Avinyonet de Puigventós, Avinyonet Penedès, Badalona, Badia Vallès, Bagà, Baix Pallars, Balaguer, Balenyà, Balsareny, Banyeres Penedès, Banyoles, Barbens, Barberà de la Conca, Barberà Vallès, Barcelona, Baronia de Rialb, Bàscara, Bassella, Batea, Bausen, Begues, Begur, Belianes, Bell-lloc d'Urgell, Bellaguarda, Bellcaire d'Empordà

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409