Palafrugell. L’Ajuntament requereix a ENDESA l’esmena dels defectes de subministrament elèctric a Palafrugell, C alella, Llafranc i Tamariu

L’Ajuntament de Palafrugell ha requerit a l’empresa subministradora d’energia elèctrica, ENDESA DISTRIBUCIÓN SLU, perquè, amb caràcter urgent i immediat, procedeixi a realitzar les actuacions necessàries perquè aquest servei al municipi de Palafrugell, que engloba el seu nucli, i els costaners (Calella, Llafranc i Tamariu) es pugui prestar amb criteris de qualitat, suficiència i continuïtat. A més a més, l’Ajuntament demana a l’empresa el detall exhaustiu i tècnic de les causes originàries de les deficiències detectades durant les últimes setmanes al terme municipal (talls intermitents del subministrament i baixades i pujades de tensió) atès que es tracta d’un municipi eminentment dedicat al sector serveis, comercial i de turisme.

Aquest requeriment es deu a que s’han detectat un seguit d’incidències relacionades amb el subministrament d’energia elèctrica en els nuclis de Calella i Llafranc, durant el mes d’agost, coincidint en els moments de màxima ocupació poblacional.

Segons l’alcalde accidental, Albert Gómez, “el que procurem és vetllar perquè es garanteixin els subministraments bàsics per a la població, fet que no sempre es produeix i que moltes vegades és fruït d’una insuficient manca d’inversió per part de les empreses prestatàries del servei. És un element bàsic i imprescindible per a poder oferir serveis de qualitat, en un municipi com el nostre dedicat al sector turístic”.