Santa Coloma de Farners. 'Banda Bandarra' i 'A Granel' guanyen el concurs de grups locals

La votació es va tancar ahir dimecres 21 d’agost, essent aquests dos grups els més votats pels usuaris del Facebook, on s'ha dut a terme la votació

Banda Bandarra i A Granel actuaran a l’escenari gran una de les nits de barraques de Santa Coloma d’enguany després de ser els dos grups més votats pels usuaris de Facebook de la pàgina de les Barraques de Santa Coloma de Farners. Per altra banda, en el marc de la Festa Major de Santa Coloma, els grups locals de la ciutat podran participar al Romaguera Sona que es farà en el recinte de barraques, al parc de Sant Salvador. Cada un dels 8 grups participants podrà tocar durant 25 minuts durant els dies 22 i 23 de setembre entre l’horari de 18:00h a 21:00h. El grup guanyador podrà gaudir d’un stage de producció a la Mirona, un concert a la Festa de la Ratafia a Santa Coloma de Farners i una actuació al Festival Collita 2012 a la Mirona.

Per altra banda, les Barraques de festa major tindran com a principal característica la seva gestió en relació a anys anteriors. En concret, ha estat la Comissió de Barraques, conjuntament amb la Federació d'Entitats, qui ha gestionat la programació i la contractació dels grups i de tot el material necessari a partir d'un pressupost marcat per l'equip de govern de l'Ajuntament (CiU – PSC).

Font: Ajuntament de Santa Coloma de Farners