Cassà de la Selva. Nova oferta de cursos gratuïts de febrer a juny de l’Oficina de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Cassà

L’Oficina de Promoció Econòmica ha programat 6 cursos gratuïts de febrer a juny per a veïns de Cassà i de pobles veïns amb conveni de promoció econòmica, és a dir, Llagostera, Caldes de Malavella, Riudellots de la Selva, Campllong, Llambilles i Sant Andreu Salou.

Els cursos programats, que estan finançats pel SOC i es fan amb la col·laboració de l’Institut per al Desenvolupament de la Formació i l’Ocupació, són els següents: manipulador de productes fitosanitaris, al·lèrgies i intoleràncies alimentàries, aparadorisme, comptabilitat bàsica, com parlar en públic i community manager.

Les inscripcions als cursos són obligatòries i s’han de formalitzar personalment a l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Cassà (plaça de la Coma, 16), a través d’una trucada al telèfon 972 46 28 21 o amb un correu electrònic a l’adreça Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. . Els alumnes seran seleccionats per ordre d’inscripció.

L’Oficina de Promoció Econòmica de Cassà va obrir les portes a principis de l’any 2017 i els primers cursos es van organitzar l’any passat. Per fer la programació d’aquest any, s’han prioritzat els cursos que van tenir més demanda l’any passat.

1516971729Una de les sales on es fan els cursos.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409