Girona. Un espectacle inaugural a la Farinera Teixidor dóna el tret de sortida avui a la primera festa de la llum Vibra

Un espectacle lumínic inaugural a la façana de la Farinera Teixidor donarà el tret de sortida aquesta tarda a la primera edició de la festa de la llum Vibra, una iniciativa impulsada des de l’Ajuntament de Girona. El projecte que es podrà veure a l’edifici de Rafael Masó compta amb la col·laboració de  Philips Lighting i de l’Escola de Música Avançada i So de Girona EUMES.

La tinenta d’alcaldia i regidora de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local i Turisme de l’Ajuntament, Glòria Plana Yanes, serà l’encarregada de donar la benvinguda al Vibra prèviament a l’inici de l’espectacle. L’acte, que començarà a les 17.45 h, es farà des de la zona de les carpes geodèsiques de la plaça de Joan Brossa, espai que es destinarà a tallers i activitats familiars durant els tres dies del Vibra.

A partir de les 18 h es podran visitar, a més de la Farinera, l’espectacle lumínic Les Luminèoles, de Porté par le Vent, al parc Central; l’espectacle de l’escultura lumínica reciclada de Juan Righetti i els paisatges sonors de Dabú, a la plaça de l’Assumpció; i el projecte de L’arbre de la llum de la plaça de Calvet i Rubalcaba.

El festival té lloc des d’avui fins diumenge en aquests quatre espais de la ciutat. S’ha habilitat un servei especial de trenet turístic des del centre de la ciutat fins a la plaça de l’Assumpció i viceversa entre les 18 i les 21 h cada dia.

1513360436171215 Signatura conveni Philips.JPG