Amposta. Els alumnes del Ramon Berenguer IV explicaran contes dins als comerços de FECOAM

Una vintena de comerços i el Mercat Municipal seran l’escenari, durant les dies de festes nadalenques, dels Contes Màgics, una nova activitat que organitza l’Institut Ramon Berenguer IV amb la Federació de Comerç d’Amposta, FECOAM, i l’Ajuntament d’Amposta.

Dijous 14 al matí, la regidora de Comerç i Mercat Municipal, Susanna Sancho, la presidenta de FECOAM, Anna Rosselló, i la directora del Ramon Berenguer IV, Lucrècia Bernaltes, van signar el conveni de col·laboració segons el qual 15 alumnes de quart d’ESO es vestiran de follet i interpretaran els contacontes als comerços adherits a la campanya en les dates i horaris fixats per la Federació de Comerç. L’Ajuntament cedeix els vestits de follet i es compromet a fer difusió de l’activitat, entre d’altres coses.

Les dos primeres sessions seran els dies 22 i 23 de desembre al Mercat Municipal a les onze del matí. La resta es faran de manera itinerant i dins als propis establiments. Aquesta activitat té per objectiu dinamitzar el comerç d’Amposta durant els dies de campanya nadalenca.

1513360431contes magics1b (1).jpg