Girona. Primer recompte de la consulta de Pressupostos Participats dels Barris (13h)

Aquest matí a les 09h s’han obert els 11 punts de votació repartits per la ciutat per tal que els 65.186 veïns convocats a la consulta dels Pressupostos Participats dels Barris (67.604 si es realitzés també al Barri Vell) puguin decidir quin és el projecte proposats per les Assembles de barri que els agradaria que s’executés. Avui fins les 20 h els veïns empadronats als diferents barris de la ciutat, majors de divuit anys i que poden participar a les eleccions municipals, poden també participar a aquesta primera consulta pública.

De moment els barris que han registrat més participació són la Pujada de la Torrassa amb un 6,59%, Campdorà amb un 4,35% i Mas Catofa amb un 2,80%. Els segueixen Germans Sàbat amb un 2,47% i Vila-roja amb un 2,24%. Segons les dades, fins la 13h del migdia han votat un total de 351 persones. La consulta es realitza a 29 barris de la ciutat, ja que Barri Vell, amb un pressupost de 37.979,78 euros, va presentar tres projectes que no eren viables econòmicament i el   tercer feia referència a una problemàtica recentment solucionada.

Els ciutadans que vulguin participar podran fer-ho als 11 punts habilitats: Escoles de Campdorà, Centre Cultural La Mercè, Espai Cívic Mercadal, Centre Cívic Ter, Centre Cívic Pla de Palau, Centre Cívic Onyar, Centre Cívic Pont Major, Centre Cívic Santa Eugènia, Centre Cívic Sant Narcís, Local Social de Montjuïc i Escoles de Sant Daniel.