Girona. L’Ajuntament de Girona signa un conveni amb l’Associació de Joves Empresaris de Girona

L’objectiu de l’acord és afavorir la inserció laboral de les persones inscrites a la borsa de treball municipal

La regidora Marta Madrenas subratlla la “voluntat del govern de generar sinèrgies amb actors socials claus de la ciutat, per així sumar esforços”

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, i la presidenta de l’Associació de Joves Empresaris de Girona (AJEG), han signat aquest matí un conveni per tal d’afavorir la inserció laboral de les persones inscrites a la borsa de treball de l’Ajuntament de Girona en algun dels serveis de l’AJEG. En concret, el conveni s’estableix per tal de dur a terme la selecció dels perfils professionals relacionats amb els serveis que es pugin derivar de les necessitats de l’AJEG. Segons afirma la tinenta d’alcalde de Promoció i Ocupació, Marta Madrenas, “aquest conveni es circumscriu a l’explícita voluntat del govern de generar sinèrgies amb actors socials claus de la ciutat, per així sumar esforços i d’aquesta manera multiplicar resultats”.

Aquests perfils professionals es podran cobrir amb persones inscrites a la borsa de treball de l’Ajuntament de Girona o que hagin participat en els programes de formació, orientació i inserció que duu a terme el Servei Municipal d’Ocupació (SMO), per tal d’assolir la seva integració sociolaboral. Aquest és el primer pas de la col·laboració entre l’Ajuntament de Girona i l’AJEG, que en els propers mesos es podria ampliar en matèries com la formació.

La voluntat de l’Ajuntament de Girona, a través de l’SMO, és desenvolupar actuacions i projectes destinats a la formació i a la inserció sociolaboral de persones de la Girona i la seva àrea urbana. En aquest sentit, el consistori treballa per establir acords de col·laboració amb entitats i associacions de la ciutat per portar a terme aquests objectius.

Imatge: Moment de la signatura del conveni. (Ajuntament de Girona)