Tossa de Mar. Tossa signa un conveni amb Interior per coordinar Mossos d’Esquadra i Policia Local

El conveni delimitarà els serveis de cada cos policial i fixarà els aspectes operatius

L’alcaldessa de Tossa, Gisela Saladich, signarà properament un conveni amb el Conseller d’Interior, Ramon Espadaler, amb l’objectiu d’integrar l’execució de les funcions encomanades a Tossa tant de Mossos d’Esquadra com de Policia Local.
La voluntat del conveni és aconseguir la màxima cooperació i col•laboració en l’execució de les funcions encomanades als dos cossos policials. En conseqüència, aquest conveni establirà les bases, delimitarà els serveis i fixarà els aspectes operatius entre Mossos d’Esquadra i Policia Local per tal de contribuir a la vertebració del territori i a la cohesió social.
Les mesures establertes en el conveni han de comportar una millora substancial de la qualitat global dels serveis de seguretat públics oferts al conjunt de la ciutadania, amb la finalitat que totes les actuacions de coordinació, cooperació i col•laboració han de permetre maximitzar, facilitar i simplificar l’accés del ciutadà al sistema de seguretat.