Palamós. Arriba la tercera edició dels "Gegants de Nit" amb la candidatura de Palamós com a 19a Vila Gegantera Gironina 2012

PER TERCER ANY CONSECUTIU, LA COLLA GEGANTERA I ELS GRALLERS DE PALAMÓS ENS PROPOSEN UNA BALLADA VESPERTINA (A LES 20 h) EL DISSABTE 18 D’AGOST AL PASSEIG DEL MAR. ELS GEGANTS DE PALAMÓS, QUE ENGUANY CELEBREN EL 125è ANIVERSARI DE LA SEVA TRADICIÓ, BALLARAN I ENSENYARAN A BALLAR AL SO DE LES GRALLES A TOTHOM QUE S’HI VULGUI ATANSAR. AQUESTA ACTIVITAT SERÀ EL TRET DE SORTIDA DE LES ACTIVITATS DE PALAMÓS COM A 19a VILA GEGANTERA GIRONINA.

Pere El Gran i Constança de Sicília, els gegants de Palamós, sortiran aquest dissabte, 18 d’agost, a les 20 h a l’escenari fix del passeig del Mar per fer una ballada vespertina acompanyats de l’orquestrina dels Grallers de Palamós, un conjunt instrumental amb gralles i la col·laboració d'altres músics amics dels gegants: trombó, saxo, trompeta, bateria, guitarra, acordió i veu. Junts ens ensenyaran diferents danses tradicionals i ens engrescaran a participar-hi.

Aquesta activitat també serà el tret de sortida de la candidatura de Palamós com a 19a Vila Gegantera Gironina 2012. Palamós rebrà el relleu de Cornellà del Terri.

Ser proclamada Vila Gegantera Gironina implica ser la seu del món geganter i graller de la província de Girona, que inclou una quarantena de colles.

PALAMÓS VILA GEGANTERA GIRONINA

Palamós serà proclamada 19a Vila Gegantera Gironina el 14 d’octubre de 2012. Per aquest motiu, l’Associació Cultural Colla Gegantera i els Grallers de Palamós, amb la col·laboració de l’Ajuntament, estan programant un seguit d’actes i activitats enfocats al món geganter i a aquesta tradició per al cap de setmana del 12, 13 i 14 d’octubre.

També hi ha programada una exposició temporal que s’inaugurarà el 28 de setembre a la sala polivalent de la Biblioteca Lluís Barceló i Bou.

El 18 d’agost, en el marc de l’activitat “Gegants de nit”, es donarà a conèixer el logotip que Marc Boix, col·laborador habitual de la colla, ha creat amb motiu d’aquesta celebració.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409