Palafrugell. El Govern de Palafrugell crea una comissió d’estudi per endegar un Centre integral de formació professional i escola de negocis

El Govern de Palafrugell impulsa una comissió d’estudi per crear un Centre integral de formació professional i escola de negocis, en desenvolupament de l’eix Educació i Desenvolupament Econòmic, previst com a política pública municipal i principal de l’Ajuntament de Palafrugell per aquest mandat 2011-2015.

L’objectiu d’aquest Centre seria vincular la formació amb l’activitat econòmica, i per tant, fer de l’ensenyament un element estratègic de futur del municipi. En el Centre es faria formació específica no reglada i alhora formació específica en els sectors estratègics de la comarca (turisme, medi ambient, noves tecnologies...) Al mateix temps, també s’hi ubicaria una escola de negocis i un espai que es destinaria a viver d’empreses.

Segons l’alcalde de Palafrugell, Juli Fernández, “aquest projecte aniria lligat amb la proposta de cultura i paisatge, que permet a Palafrugell ser un municipi de serveis”.

Aquesta comissió estarà formada per l’alcalde, el primer tinent d’alcalde, diversos regidors dels diferents grups municipals, el cap de l’Àrea de Promoció Econòmica, un representant dels Serveis Territorials d’Ensenyament, un representant dels Serveis Territorials del Departament de Treball, un representant de la Cambra de Comerç i quatre representants de reconegut prestigi, designats per l’alcalde-president de la Corporació.