Cassà de la Selva. Mil nens i nenes de les escoles de Cassà dediquen poemes a la Festa Major al pregó infantil

Alumnes de tots els centres escolars de Cassà s'han aplegat aquest matí al parc del Carrilet per llegir els poemes que han fet dedicats a la Festa Major.
L'acte dóna el tret de sortida a la Festa Major, que durarà fins al dimarts 13 de juny.
Aquest matí el parc del Carrilet ha aplegat un miler d'infants de totes les escoles de Cassà de la Selva, que han volgut donar el tret de sortida a la Festa Major amb el pregó infantil elaborat pels alumnes de tots els centres escolars, els quals han llegit un poema amb el que més els agrada de la Festa de Cassà.
El grup musical Toc de Xarel·lo ha acompanyat l'acte amb música popular.
El regidor de Cultura, Entitats i Festes, Josep Ferrer, ha destacat que «la millor manera de començar la Festa és amb l'energia i la il·lusió dels nens i nenes del poble, que viuen aquests dies amb molta intensitat». Ferrer ha dit que la iniciativa del pregó infantil, iniciada l'any passat, es repeteix aquest any perquè va ser un èxit.
Avui a les 8 del vespre tindrà lloc el pregó institucional a càrrec del periodista i actual director del diari El Punt Avui, Xevi Xirgo, nascut a Cassà de la Selva.
Tota la programació es pot consultar al web de la Festa Major a www.cassa.cat/festamajor.

1497012919Un moment del prego infantil d'aquest mati.jpg