Cassà de la Selva. Cassà estrena una àrea d'autocaravanes al costat de les Vies Verdes i de la piscina municipal

Tot i que la nova àrea s'ha obert aquest setmana, l'acte d'inauguració tindrà lloc el diumenge 18 de juny en el marc de la Fira del Tap.

A la piscina coberta, situada al costat de l'àrea, s'oferirà informació de Cassà als visitants.

Aquesta setmana s'ha obert l'àrea d'autocaravanes Cassà, ubicada a un punt privilegiat entre les Vies Verdes i la piscina municipal. Els usuaris de l'àrea podran estacionar-hi gratuïtament amb un màxim de 48 hores.

L'espai disposa de subministrament gratuït d'aigua, recollida d'aigües residuals, 30 minuts gratuïts de connexió wi-fi, un panell sobre les normes de convivència i un altre sobre els elements de major interès del municipi.

La piscina coberta, servei d'informació per als visitants

L'objectiu de l'àrea d'autocaravanes és seguir amb la línia iniciada per l'actual equip de govern de promoció del municipi. Per això, amb la posada en marxa de l'àrea d'autocaravanes Cassà, també s'ha traslladat la ubicació de l'oficina de turisme a la piscina coberta municipal, a la qual es podrà atendre el públic en un horari molt més ampli (de 7 a 22 h) que a l'antiga oficina ubicada al parc de l'Estació.

El diumenge 18 de juny, acte d'inauguració

El diumenge 18 de juny, coincidint amb la Fira del Tap, s'ha programat un acte inaugural de l'àrea d'autocaravanes obert a tots els autocaravanistes que vulguin venir a passar el cap de setmana a aquest nou espai. A 2/4 de 10 del matí s'oferirà un esmorzar a tots els assistents, a 2/4 d'11 començarà la ruta del suro guiada a la vila de Cassà de la Selva i a les 12 del migdia es preveu arribar a la plaça de la Coma, on s'estarà desenvolupant la Fira del Tap.

Els interessats a assistir a aquest acte cal que s'hi inscriguin a l'Àrea de Comunicació de l'Ajuntament de Cassà a través del correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o trucant al telèfon 972 46 00 05.

1495542132L'area d'autocaravanes Cassa 1.jpg
1495542132L'area d'autocaravanes Cassa 2.jpg