Platja d'Aro. Castell-Platja d'Aro celebra la 3a quinzena de la vellesa activa del 28 de maig al 8 de juny i la 33a festa - homenatge a la vellesa el diumenge 9 de juny

Del 28 de maig al 8 de juny se celebrarà la 3a Quinzena de la Vellesa Activa de Castell-Platja d’Aro, que tindrà com a epíleg la 33a Festa Homenatge a la Vellesa el diumenge 9 de juny, on hi són convidats tots els majors de 65 anys empadronats al municipi (recollida d’invitacions fins al 31 de maig). A partir del dimarts 28 de maig, i durant tretze dies, s’han programat una desena d’activitats adreçades especialment a la gent gran, però obertes a tothom. Ambdues propostes són una iniciativa de la regidoria de benestar social de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro amb la participació de les associacions de gent gran del municipi i la col•laboració d’una onzena d’entitats. Conjuntament proposen jocs intergeneracionals, sessions d’exercici físic, activitats de caire musical i teatral, i xerrades de diversos temes d’interès.

Les primeres activitats programades en la Quinzena de la Vellesa Activa són dues tardes de jocs intergeneracionals (dimarts 28 de maig 17 h al Centre Cívic Ca La Rafaela de Castell d’Aro i el dijous 30 de maig 17 h Centre Cívic Vicenç Bou de Platja d’Aro), i una sessió dinamització dels Itineraris Saludables al Parc dels Estany (9 h). El divendres 31 de maig el Centre Cívic Vicenç Bou de Platja d’Aro acollirà la xerrada sobre vocabulari mèdic popular Del rogal al cap-ródol (17.30 h) a càrrec del Dr. Beltran, seguit d’un concert de guitarra. Per cloure la primera setmana d’activitat el dissabte 1 de juny hi haurà una tarda d’exercici físic, i tot seguit xocolatada i ball amb DJ Sergi a la Sala Polivalent de Castell d’Aro (17 h).

La segona setmana d’activitats començarà amb la xerrada El servei d’ajuda a domicili a càrrec dels Serveis Socials de l’ajuntament, seguida d’havaneres i cremat (dimarts 4 de juny 17 h Centre Cívic Ca La Rafaela de Castell d’Aro). L’endemà dimecres hi haurà una nova tarda d’exercici físic amb xocolatada (17 h Centre Cívic Vicenç Bou de Platja d’Aro). El dijous 6 de juny dinamització dels Parcs Urbans de Salut (9.30 Platja d’Aro, 11 h Castell d’Aro i 12 h S’Agaró) i tarda jocs intergeneracionals (17 h Centre Cívic Vicenç Bou de Platja d’Aro). El divendres 7 de juny, teatre amb la representació de La desconfianza es mala consejera a càrrec de l’Associació de Gent Gran de Platja d’Aro (18 h Centre Cívic Vicenç Bou de Platja d’Aro), i el dissabte 8 de juny l’activitat de cloenda es concentrarà a l’Església de Santa Maria de Platja d’Aro amb el concert Misticísssimus a càrrec de Pedro Borruezo, Bohèmia Camerata i La Coral Cypsella.

Posteriorment, el diumenge 9 de juny, se celebrarà la 33a Festa Homenatge a la Vellesa repartida en dos espais. Primer a l’església parroquial de Santa Maria de Platja d’Aro on s’hi celebrarà missa solemne (12 h), i després a l’Hotel-Restaurant La Terrassa de Platja d’Aro s’hi farà el dinar de germanor que aplega cada any unes 400 persones (13.30 h) amb el protocol•lari tall del pastís –a càrrec de la dona i l’home més grans assistents a la celebració- i ball de fi de festa (16.30 h). Enguany s’hi farà un homenatge especial a totes les persones que fan 85 anys i una menció especial a la persona més gran del municipi. Les invitacions es poden recollir als centres cívics municipals fins al 31 de maig (tiquet acompanyant: 27’50 euros).

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409