Cassà de la Selva. Lágrimas de Sangre, Doctor Prats i la reaparició de Burman Flash són els elements destacats de les Barraques de Cassà 2017

Les Barraques de Cassà tindran lloc del 9 a l'11 de juny de 2017 a l'esplanada de davant del Pavelló Polivalent.

També hi haurà l'Orquestra Maribel, DJ Degree, Animal DJ'S i Pastorets Rock.

Del divendres 9 al diumenge 11 de juny de 2017 tindran lloc els concerts de les Barraques de Cassà de la Selva, en el marc de la Festa Major. El cap de cartell del divendres 9 de juny serà Lágrimas de Sangre, una banda de rap combatiu que combina el hip-hop, el rock i el reggae. El dissabte 10 de juny hi actuarà Doctor Prats, un grup de fusió que, tot i ser conegut abans de la seva participació a La Marató de TV3 el 2016, va ser llavors quan va arribar al gran públic amb la versió de 'Les nits no moren mai'.

Una de les novetats més esperades de les Barraques d'enguany és la reaparició del grup cassanenc Burman Flash que, amb motiu de la celebració dels seus 20 anys, faran un concert especial a les Barraques de Cassà, després d'haver actuat el 19 de maig a la Sala La Mirona per commemorar aquest aniversari.

Més enllà d'aquests grups destacats, el divendres 9 de juny també hi haurà l'actuació de l'Orquestra Maribel i DJ Degree. El dissabte 10 de juny, a banda de Doctor Prats i Burman Flash, també actuarà Animal DJ'S. Finalment, el diumenge 11 de juny, la nit de l'elecció de l'Hereu i la Pubilla, tindrà lloc un espectacle de clown, el sopar de Barraques, una actuació especial de la Jove Orquestra de Cassà, que enguany celebra el seu 20è aniversari, i finalment Pastorets Rock tancarà la festa.

La Comissió de Barraques d'enguany està integrada per les entitats que disposaran d'una barraca: la Comissió de Festes de Cassà, l'Agrupament Escolta i Guia La Claca, els Amics de la Sardana i l'Unió Deportiva Cassà.

Les Barraques tindran lloc a l'esplanada de davant del Pavelló Polivalent de Cassà de la Selva.

La programació completa de la Festa Major 2017 es farà pública al mes de maig.

Imatges adjuntes: Burman Flash, el grup cassanenc que actuarà a les Barraques 2017.

1493450514Burman Flash_ el grup cassanenc que actuara a les Barraques 2017..jpg