Figueres. L’Ajuntament de Figueres convoca la sisena edició de les Beques Agita a la creació i ajuts a la producció, exhibició i difusió de les arts / 2013

L’objectiu de la convocatòria és fomentar la creativitat facilitant l'aparició, el desenvolupament i la consolidació de projectes artístics contemporanis a la ciutat de Figueres. S'hi poden presentar els artistes i creadors dels àmbits plàstic i visual, escènic, literari, audiovisual, musical i, en general, totes aquelles persones i col•lectius amb un projecte creatiu, amb especial interès pels que mostrin vocació de professionalització i voluntat de projecció exterior (itinerància d'exposicions, divulgació, edició i gires d’espectacles).

La dotació màxima de la convocatòria per a cada projecte és de 10.000 euros, en funció de l'interès i el pressupost presentat.  El termini de presentació finalitza el dia 10 de juliol de 2013.

Trobareu les bases de la convocatòria a l’enllaç http://www.figueres.cat/cat/content/30/cultura.html.

Per a qualsevol dubte o consulta us podeu adreçar a l’àrea de Serveis a les Persones de l’Ajuntament de Figueres, al telèfon 972 032333 o al correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .