Llagostera. Llagostera s’acomiada de la Festa Major amb Joel Joan

Aquest dimarts a la nit (22 h) acaba la Festa Major de Llagostera amb la representació teatral de l’obra el “El Nom” dirigida i interpretada per Joel Joan al local Polivalent.

Acabarà així 5 dies d’intensa programació per a tots els públics que han vingut marcats per la inestabilitat meteorològica, tot i que només s’han hagut de suspendre les sardanes de diumenge.

El correfoc amb els Diables de l’Onyar, la IX edició de la baixada de carretons, el II Flasmob i els concerts de nit han estat els actes més concorreguts així com les exposicions de flors i plantes a l’església parroquial i a diversos indrets del nucli antic.

Durant els 5 dies de Festa Major han actuat a Llagostera, Brams, Amelie, Pastorets Rock, La Banda del Coche Rojo, l’Orquestra Montgrins i la Selvatana que han omplert el local Polivalent durant les nits de divendres, dissabte i diumenge.