Vilablareix. Vilablareix tanca els actes de la festa major amb un concert amb La Principal de la Bisbal on hi han assistit 400 persones

David Mascort: “Han estat 10 dies intensos amb moltes activitats per a tots els públics”

Vilablareix ha tancat els actes de la festa major aquest diumenge amb un concert que ha ofert la Pircnipal de la Bisbal on hi han assistit unes 400 persones.
El cap de setmana ha estat ple d’activitats diverses tant de dia, com de tarda o de nit, i per a totes les edats. Un dels moments més especials de la festa ha estat, com cada any, el sopar que es va celebrar al pavelló municipal on hi van assistir 275 veïns i veïnes als que després, 80 mes, s’hi van afegir pel ball amb l’Orquestra Metropol.
“Han estat 10 dies intensos amb moltes activitats per a tots els públics. Ha estat una festa molt participativa i amb molta afluència de gent, amb moltes ganes de participar i fer festa. I, al final, la qüestió és de fer poble i passar-nos bé com a tal”, ha valorat l’alcalde, David Mascort.