Girona. La Comisión de Patrimonio Histórico-Cultural de la FEMP es reuneix a Girona

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, és l’actual president d’aquesta comissió. La trobada s’ha celebrat a la ciutat coincidint amb l’exposició Girona, Temps de Flors.

La Comisión de Patrimonio Histórico-Cultural de la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP) s’ha reunit aquest matí a Girona. La trobada ha tingut lloc a la ciutat amb motiu de la celebració de la mostra Girona, Temps de Flors. L’alcalde de Girona, que actualment presideix aquesta comissió, ha presidit també la reunió, a la qual hi han assistit el regidor de l’Ajuntament de Burgos, Fernando Gómez; el gerent de la Fundación Burgos Proyecta, Alejandro Sarmiento; la regidora de l’Ajuntament de Segovia, Claudia de Santos; la subdirectora de la FEMP, Gema Rodríguez, i la secretària de la Comisión de Patrimonio Histórico-Cultural de la FEMP, Marta Rodríguez.
A més de la reunió, el representants de la comissió han pogut gaudir d’una visita guiada per la ciutat per contemplar els diferents patis, jardins i racons que formen part de l’exposició floral Girona, Temps de Flors.
L’Àrea de Patrimonio Histórico-Cultural de la FEMP té com a objectiu principal contribuir a la preservació del patrimoni històric de les ciutats de l’Estat espanyol, a través del foment dels vincles amb entitats relacionades amb el patrimoni tant en l’àmbit nacional com internacional.