Santa Coloma de Farners. La Casa de la Paraula de Santa Coloma de Farners acull l’exposició “Evolució, realitat i moviment” de Sergi Cadenas

L’exposició, inclosa en el programa “Exposicions viatgeres” de la Diputació de Girona, es podrà visitar fins el 2 de juny

El gironí Sergi Cadenas és, actualment, el responsable del negoci familiar Ferros d'Art Cadenas, una empresa gironina amb gairebé tres segles d'història.
Si bé va estudiar disseny i forja artística al Gremi de Serrallers de Barcelona (1992 i 1993), el seu apropament al món de la pintura és absolutament autodidacte. A través de l'experimentació, ha anat trobant la seva pròpia personalitat plàstica i, actualment, se centra en la pintura a l'oli per assolir el seu principal objectiu: la imatge tridimensional sobre una superfície plana.
Aquests darrers anys el seu treball pictòric ha donat fruits, de manera que ha aconseguit un gran nombre de mencions i premis: Premi de Pintura Internacional Tossa de Mar, 2008; Premi de Pintura Ràpida d'Anglès, 2007 i 2008; nominació al Concurs de Pintura Vila de Cambrils, 2008; finalista del III Premi de Pintura Torres Garcia - Ciutat de Mataró, 2009; Finalista Premi Fundació Vila-Casas, 2010.
També ha fet exposicions individuals i col•lectives a diferents galeries d'art, entre les quals destaca l'exposició individual que va fer l'any 2008 a la galeria Punt d'Art de Girona.