Girona. Carles Puigdemont es reuneix amb el Cònsol de Turquia a Bacelona, Haldun Koç

L’alcalde de Girona es va reunir ahir a l’alcaldia amb el representant turc

Tancant la ronda de trobades durant el primer semestre de l’any amb diferents consolats a Barcelona, l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, es va reunir ahir al seu despatx amb Haldun Koç, Cònsol General de Turquia a Barcelona. La última trobada institucional de l’alcalde va tenir lloc el passat 20 de juliol amb Hidehiro Tsubaki, Cònsol del Japó.

Puigdemont va exposar al representant turc les virtuts i potencialitats de Girona, preparada a nivell de connectivitat, infraestructures i tecnologia per atraure inversions estrangeres.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409