Tossa de Mar. Prop de 900 participants a la 5ª Mitja Marató de Tossa

Es celebra aquest diumenge 12 de maig a partir de les 10:00h.

Aquest diumenge 12 de maig tindrà lloc la 5ª edició de la Mitja Marató i 10 kms. de Tossa, el Run Festival de la Costa Brava que, un any més, es consolida dins el calendari de curses en ruta de Catalunya amb més de 800 corredors que estaran a les 10:00h. a la línia de sortida ubicada en el passeig de mar.

És gairebé impossible classificar la Mitja Marató de Tossa, ja que no és realment una cursa de muntanya, encara que presenta uns 500 metres de desnivell positiu acumulat; tampoc és una mitja tradicional pel perfil del seu recorregut, encara que es desenvolupi totalment en asfalt. Potser la prova sigui simplement “incomparable”, com així afirmen els organitzadors de l’esdeveniment, ja que el marc i l’entorn que l’envolta la fan especial.

La prova destaca per les bondats d’un recorregut excepcional vorejant el mar mediterrani, els serveis al participant i un ambient familiar i popular que aporten tots els ingredients per gaudir d’un dia d’esport, sol i platja a Tossa.

Per a més informació: www.tossaesportiva.com