Salt. Les gestions de l’Ajuntament permeten un acord per aturar el desnonament d’un jove estudiant que viu a Salt

Les gestions de l’Ajuntament de Salt han permès que el BBVA hagi aturat el desnonament d’un jove de Salt, que fa poc ha fet els 18 anys, i que viu sol al pis propietat del seu pare, que no es pot fer càrrec de l’import de la hipoteca.

El jove conegut com a “Gerard” estudia a Salt i guanya alguns diners per mantenir-se fent d’àrbitre en competicions esportives. El febrer passat ja es va suspendre el desnonament del jove, que en aquell moment era menor d’edat, i el noi va passar a ser tutelat fins a la seva majoria d’edat.

Malgrat la situació de jove, el jutjat va decidir el passat abril que el proper divendres 10 es faria el llançament i el noi es quedaria sense casa. En “Gerard” va demanar ajuda als serveis socials que van aportar nova documentació per buscar una segona suspensió del llançament.

Finalment, les gestions de l’Ajuntament directament amb el BBVA, han permès que s’hagi aturat el llançament previst pel proper divendres i s’està treballant per trobar una solució definitiva al tema.