Girona. L’Ajuntament de Girona homenatja a Miquel Suñer, primer nedador català en obtenir la Triple Corona a mar obert

L’acte s’ha realitzat aquesta tarda al Saló de Plens de l’Ajuntament de Girona

Miquel Suñer és el primer català i gironí que ha aconseguit la Triple Corona en l’especialitat de la natació a mar obert. Aquest repte consisteix en creuar el Canal de la Mànega, fer la volta a l’Illa de Manhattan i creuar el californià Canal de Catalina, sense cap protecció per al cos. És per aquest motiu que l’Ajuntament de Girona ha volgut reconèixer aquesta gesta i la trajectòria de l’esportista, amb un acte que ha tingut lloc avui a dos quarts de set de la tarda al Saló de Plens.

L’acte ha estat presidit per l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, que ha destacat la fita d’en Miquel com “l’exemple vivent del que és la cultura de l’esforç i del treball”. El president del consell assessor d’Endesa, David Madí, ha remarcat el perfil d’esportista i alhora de treballador d’Endesa i ha reconegut també la seva intensa “feina feta en el tràgic incendi de l’Empordà”. En el seu discurs,Miquel Suñer, ha aprofitat per agrair especialment el suport del seu equip, familiars i patrocinadors. A l’homenatge també hi eren presents la tinenta d’alcalde i regidora d’Educació i Esports, Isabel Muradàs, i el president del GEiEG, Francesc Cayuela.

En Miquel Suñer va néixer a Girona el 13 de febrer del 1977. És enginyer tècnic de Telecomunicació i Màster MBA. Actualment treballa a l’empresa ENDESA. Per a més informació podeu veure la sevapàgina web.

Nota: adjuntem imatges de l’acte.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409