Banyoles. Aquest 1 de maig Banyoles acollirà una Jornada de futbol femení per nenes i noies de 6 a 16 anys

Nova cita esportiva a Banyoles. Aquest 1 de maig al camp de futbol vell de la capital del Pla de l’Estany hi haurà la Trobada de futbol femení organitzada per la Federació Catalana de Futbol (FCF), amb la col•laboració de l’Ajuntament de Banyoles i del CE Banyoles, entre d’altres. Es tracta d’una trobada que les 14 territorials de Federació Catalana de Futbol organitzaran de manera simultània amb l’objectiu de promocionar el futbol femení entre totes les nenes i noies que no són practicants habituals d’aquest esport. Tanmateix, també té la intenció de ser un punt de trobada per totes aquelles jugadores que formen part d’algun club i que vulguin gaudir d’una jornada de perfeccionament. L’activitat va dirigida a nenes i noies d’edats compreses entre els 6 i els 16 anys.

La programació inclou a partir de 2/4 de 10 del matí la distribució per grups d’edat de les participants inscrites. De les 10 i fins a 2/4 d’1 del migdia s’ha preparat una sessió tècnica on es podran practicar exercicis en diverses estacions de joc com ara el domini de la pilota, el xut a porteria, el llançament de faltes i penals, el control, les passades o el manteniment de la pilota. A partir de 2/4 d’1 i fins a les 2 del migdia s’hi podran veure els partits amistosos amb els equips territorials femenins sub 12, sub 14 i sub 16. A la tarda es jugarà la semifinal i final de la Copa gironina.

Aquest dimecres al matí s’ha presentat la Jornada a l’Ajuntament de Banyoles amb la presència de l’alcalde de Banyoles, Miquel Noguer; el delegat territorial a Girona de la Federació Catalana de Futbol (FCF), Jordi Bonet; el regidor d’Esports de Banyoles, Jordi Congost; el representant territorial a Girona de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), Lluís Barba; la delegada a Girona del futbol femení de la FCF, Elvira Solà; i del delegat al Pla de l’Estany i la Garrotxa de la FCF, Víctor Güell.

L’alcalde de Banyoles, Miquel Noguer, ha manifestat que “serà una festa i una trobada de futbol femení, on podran compartir experiències i joc”. Noguer ha recordat “que Banyoles és una ciutat eminentment esportiva”.

Les inscripcions són gratuïtes. Tota la informació relativa a les inscripcions la trobareu a la pàgina web de la FCF (www.fcf.cat).