Girona. Visita institucional del municipi de Quevedo (Equador) a l’Ajuntament de Girona

L’objectiu de la visita ha estat conèixer de primera mà casos d’èxit de la gestió municipal

Representants del municipi de Quevedo (Equador), encapçalats pel seu alcalde, John Salcedo Cantos, van visitar ahir Girona en el transcurs d’un viatge a diverses ciutats de Catalunya per a conèixer actuacions i casos d’èxit en l’àmbit de la gestió municipal. L’alcalde de la ciutat, Carles Puigdemont, va rebre al seu despatx la comitiva i l’alcalde Salcedo. El viatge s’emmarca en el desplegament del Plan de Desarrollo y Ordenamiento Territorial 2012-2016 d’aquest municipi equatorià.

La comitiva equatoriana comptava també amb tècnics del municipi que es van reunir amb personal de l’Ajuntament de Girona per conèixer el funcionament dels serveis de la Unitat Municipal d’Anàlisi Territorial i especialment, el disseny, funcionalitat i organització dels Sistema d’Informació Territorial de l’Ajuntament de Girona.

Nota: Adjuntem imatge de la trobada.