Vilablareix. L'Ajuntament organitza diverses activitats a la fresca per gaudir dels vespres al poble

L'Ajuntament de Vilablareix ha organitzat aquest estiu diverses activitats a la fresca per gaudir dels vespres al poble. Aquest dijous, per exemple, s'ha celebrat un sessió de teatre a Can Gruart amb la companyia Som Taiatru que ha presentat l'obra “Contemporani Atzar”.

A més, pels més joves, aquest estiu s'està disputant una nova edició del torneig de futbol sala d'estiu que es juga al Pavelló muniicpal i que aquest any ha omplert totes les inscripcions disponibles.

Les activitats, però, continuen. El proper 2 d'agost, se celebra una nova edició del cinema a la fresca.

I, pel 18 d'agost s'ha organitzat una nit del terror a Sant Roc a partir de les 111 de la nit. Una experiència per descobrir les històries més terrorífiques del nostre municipi.

Podeu consultar tota l'agenda de juliol i agost a la web municipal: www.vilablareix.cat