Llagostera. L'Ajuntament signa un conveni amb Galligants per a la realització de cursos de formació ocupacional

L’Ajuntament de Llagostera va aprovar ahir per Ple, amb els vots a favor de tots els grups (CIU, ERC i Alternativa per Llagostera) un conveni de col·laboració amb  l’Associació ecreativa per l’esport i la cultura (AREC)-Escola d’educadors Galligants per a la realització de cursos de formació ocupacional subvencionats pel Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC).

El regidor de joventut, Sergi Miquel ha explicat que des de l’Ajuntament “s'ha detectat i constatat la creixent demanda de professionals titulats per a poder impartir serveis socioculturals a les famílies i la comunitat i aquest conveni permetrà donar resposta a aquesta demanda”.

El conveni contempla bàsicament els següents pactes:

1-     L'A.R.E.C.-Escola d'Educadors Galligants impartirà les accions formatives aprovades i tramitarà les propostes de titulacions acreditatives de la formació rebuda.

2-     L’Ajuntament de Llagostera cedeix i posa a la seva disposició pel dret d'ús els locals, aules i instal·lacions de l’Escola Lacustària, situades al carrer C. Lleó, I.

3-     En cas que l’AREC - Escola d’Educadors Galligants obtingui la subvenció per a la realització dels cursos, les parts signants pactaran les condicions  específiques per a la realització dels cursos (calendari, horari, etc.)

4-     En cas d’haver-hi més demanda que oferta de places per realitzar els cursos, tindran prioritat les persones empadronades a Llagostera davant d’altres sol·licituds.

5-     Els cursos seran gratuïts per als inscrits.

Sobre AREC

L’Associació recreativa per l’esport i la cultura (AREC) a través de la seva Escola d'Educadors "Galligants" està homol·logada per la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya per a la impartició de cursos de formació d’especialitats de serveis socioculturals i a la comunitat.

Aquest centre està acreditat per a la tramitació de les titulacions oficials d'especialitats de la família professional imprescindibles per exercir laboralment en aquests àmbits.

A.R.E.C.-Escola d'Educadors Galligants és centre col·laborador del Servei d'Ocupació de Catalunya en matèria de formació ocupacional