Cassà de la Selva. Vint cassanens són els protagonistes de la campanya contra la violència envers les dones del 25 de novembre

Vint homes voluntaris han estat retratats i seran la imatge de la campanya del 25 de novembre que porta el títol 'Dono la cara en contra de la violència masclista'.
Els participants també han escollit les frases del seu cartell que denuncien pràctiques relacionades amb la violència envers les dones.
La campanya per commemorar el dia internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones del 25 de novembre arriba amb un component nou aquest any a Cassà de la Selva. Enguany s'han preparat diversos cartells amb la participació de vint homes voluntaris que s'han deixat retratar per ser la imatge de la campanya. Els cartells de 'Dono la cara en contra de la violència masclista' s'estan distribuint a tot el poble al llarg d'aquesta setmana, i contenen una frase que denuncia la violència envers les dones escollida pels mateixos homes de la imatge.
Amb frases com 'els petits som la clau, educa'm correctament' o 'el silenci ens fa còmplices', 'es vol fer arribar a la població el rebuig a la violència masclista i es vol fer pública la ferma voluntat de treballar fins eradicar-la', segons ha destacat l'Alcalde Martí Vallès, també participant a la campanya.
El consistori ha optat aquest any per fer més visible la campanya del 25 de novembre a través de la participació dels ciutadans. A banda d'això, el divendres el batlle llegirà a l'espai informatiu del matí de Ràdio Cassà el manifest institucional del Dia Internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones.
La campanya ha estat possible gràcies a la col·laboració de la fotògrafa cassanenca Rebeca García, autora del projecte 'Mamis'.
El consistori està treballant en l'elaboració del Pla d'Igualtat 2016 ' 2020 amb la col·laboració de la ciutadania i altres entitats del poble.

1479805202El regidor Robert Mundet tambe ha participat a la campanya.jpg
1479805202L'Alcalde tambe ha participat a la campanya.jpg