Flaçà. Èxit de participació del 'Taller de Memòria de Flaçà'

Una iniciativa conjunta de l'Ajuntament de Flaçà i del Consell Comarcal del Gironès que ha aplegat prop de 30 alumnes

El 'Taller de Memòria' de Flaçà ha finalitzat aquest mes de juliol assolint un èxit de participació amb la creació de 2 grups i la participació de 27 alumnes.

Aquesta activitat, impulsada per l'Ajuntament de Flaçà i el Consell Comarcal del Gironès, s'ha portat a terme durant els mesos de maig, juny i juliol de 2012, al 'Casal de la Gent Gran' d'aquest municipi i ha consistit en exercitar el cervell per prevenir i millorar les capacitats mentals, tot passant-ho bé.

Per l'alcalde de Flaçà, Josep Perich"Es tracta d'una iniciativa molt arrelada al poble i que, any rere any, sempre ha tingut molt bona acollida entre el col·lectiu de la gent gran".

Per a més informació:  Judith Vila / Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. 972 21 32 62

Web del Consell Comarcal del Gironès: http://www.girones.cat/