Girona. Les biblioteques municipals de Girona participen a la campanya “Els Cercles de Lectura”

La proposta consisteix en la localització per part dels usuaris de les biblioteques, de cinc llibres editats en català amb el distintiu “Sóc el llibre de la setmana?”

Des d’aquesta setmana i fins el 14 de setembre, les biblioteques municipals Antònia Adroher, Ernest Lluch, Just M. Casero i Salvador Allende de Girona, participaran a la proposta “Els Cercles de Lectura”, impulsada per l’organització de la Setmana del Llibre en Català i que s’ha adreçat a totes les biblioteques públiques catalanes.

La proposta consisteix en la localització per part dels usuaris de les biblioteques de cinc llibres editats en català amb el distintiu “Sóc el llibre de la setmana?”, que estan distribuïts per les mateixes biblioteques. Un cop localitzat el llibre, caldrà enviar el nom i cognoms, edat, nom de la biblioteca i població en un correu electrònic a l’organització de la Setmana:Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. . Entre tots els correus rebuts es farà un sorteig de rutes literàries i s’obsequiarà amb un lot de llibres a la biblioteca des d’on hagi participat la persona guanyadora.

Aquesta iniciativa s’emmarca com a una campanya dins la 30a edició de la Setmana del Llibre en Català (que tindrà lloc del 7 al 16 de setembre) que té per objectiu potenciar el coneixement de la Setmana, establir complicitat amb les biblioteques i fomentar la recomanació lectora.