Cassà de la Selva. Pilarín Bayés inaugura el parc de la Caputxeta Vermella a la plaça Font de Can Tolosà

Bayés ha omplert de desenes d'infants i famílies el parc inspirat amb el conte i amb els seus dibuixos.

L'acte ha comptat amb la presència de l'alcalde, Martí Vallès; la il·lustradora Pilarín Bayés, i la contacontes Carmina Rabassedas, que ha explicat la història als assistents.

Aquesta tarda la il·lustradora Pilarín Bayés ha inaugurat el parc de la Caputxeta Vermella de la plaça Font de Can Tolosà de Cassà de la Selva. A l'acte hi han assistit desenes d'infants amb les seves famílies, que han pogut fer-se fotografies amb la il·lustradora i han pogut sentir el conte de la Caputxeta Vermella explicat per la contacontes Carmina Rabassedas. Al final la Pilarín Bayés ha regalat una careta de la Caputxeta Vermella i el Llop a tots els assistents.

La il·lustradora Pilarín Bayés ha destacat que 'és màgic fer possible que la mainada sigui part del conte a través del parc'. Per la seva banda, l'alcalde, Martí Vallès, ha remarcat que 'Cassà disposa de 15 parcs infantils que volem posar en valor i per això vàrem començar a adequar amb un aire diferent el parc de la plaça Font de Can Tolosà'.

El parc de la Caputxeta Vermella es va instal·lar el mes de maig d'enguany i compta amb mobiliari inspirat en el conte i amb els dibuixos de la Pilarín Bayés. L'equipament urbà i de joc ha estat creat per l'empresa Happyludic i inclou la molla de la Caputxeta Vermella, el balancí del cistellet, el gronxador del caçador, el tobogan del llop, el pont del camí del bosc, la caseta de la iaia i un panell on s'explica el conte i inclou un codi QR perquè les famílies es puguin descarregar, amb el mòbil o tauleta, el conte i els dibuixos de la Pilarín Bayés.

1478286001Els nens i nenes escoltant el conte explicat per la Carmina Rabassedas.jpg
1478286001La Pilarin Bayes explicant la rao de ser del parc de la Caputxeta Vermella.jpg
1478286001Un dels nens al parc amb la careta del llop.JPG
1478286001La Pilarin Bayes firmant contes.JPG