Salt.   El comerç de Salt vol fomentar les compres al municipi donant 6000 € en premis

Descobreix-nos i guanya!! és el missatge central de la campanya que posa en funcionament la Federació de Comerciants per potenciar i dinamitzar el comerç de la ciutat

Dilluns, 23 de juliol de 2012

El proper dilluns 23 de juliol s’iniciarà la campanya “descobreix-nos i guanya”, que té la voluntat d’aconseguir que els consumidors descobreixin -o redescobreixin- la diversitat, la qualitat i la vocació de servei del comerç saltenc aprofitant el llançament de la nova imatge de la Federació de Comerciants i el seu nou eslògan: Comerç de Salt, descobreix-nos.  La campanya repartirà premis per un import total de 6000 €.

La campanya busca donar a conèixer els establiments saltencs donant un valor afegit a la compra diària amb la possibilitat de guanyar un premi. A més, la campanya tindrà un retorn per als mateixos comerciants perquè els guanyadors podran gastar els vals de compra del premi en els establiments participants.

El president de la Federació, Josep Mª Berga afirma que “una marca és més o menys coneguda si la dotem de contingut i la promocionem correctament però una marca és una promesa sumada a una experiència” i afegeix que “malgrat tot, la marca la fan els consumidors i a ells ens hem d’adreçar”.

Els cinquanta establiments que participen del “descobreix-nos i guanya” repartiran carnets entre els compradors, que hauran de ser completats pels clients fent compres en 10 establiments. Un cop completats els carnets s’hauran de lliurar a una urna que s’ubicarà al Mercat Municipal. Entre tots els participants es sortejaran6 premis de 1000€ en vals de compra que es podran bescanviar als establiments afiliats a la Federació de Comerciants de Salt.

Per tal que els documents siguin vàlids per al sorteig, hauran d’estar omplerts en la seva totalitat. No seran admesos els carnets lliurats fora del període de participació, els il·legibles, erronis, incomplets o fotocopiats.

Cadascun dels carnets, dels que hi ha cinc models diferents; recull 10 imatges de comerços saltencs en els que s’haurà de fer una compra per obtenir el segell. La campanya, que té el suport de l’Ajuntament de Salt,  té una durada prevista de tres mesos.

Per a més informació:

Ajuntament de Salt