Publicat el Dijous, 29 Setembre 2016 09:00 Escrit per Ajuntament de Cassà de la Selva
El servei serà unidireccional i l'Ajuntament l'utilitzarà per enviar com a màxim una informació al dia.
Els missatges seran curts i faran referència a novetats relacionades amb l'agenda, serveis públics, subvencions, bonificacions o incidències.
L'Ajuntament de Cassà de la Selva ha activat aquesta setmana el servei de missatgeria de Whatsapp a través del qual difondrà missatges puntuals sobre temes relacionats amb l'agenda, serveis públics, subvencions, bonificacions o incidències. El consistori es compromet a enviar com a màxim una informació al dia, excepte en situacions d'emergència. El servei serà unidireccional i els usuaris no podran interactuar entre ells ja que no es tracta d'un xat sinó d'un grup de difusió de missatges. L'Ajuntament no respondrà cap missatge rebut a través d'aquest canal.
Els veïns es poden donar d'alta d'aquest servei de forma totalment gratuïta seguint uns passos molt senzills explicats a www.cassa.cat/whatsapp. Només cal que afegeixin el número de l'Ajuntament (635 449 634) al llistat de contactes i es donin d'alta al formulari que trobaran al mateix lloc web. A partir de llavors tindran el servei activat i per donar-se de baixa només hauran de suprimir el número de l'Ajuntament de la llista de contactes.
El servei de missatgeria instantània ja s'utilitza a altres àrees de l'Ajuntament de Cassà com la Policia Local que es comunica amb els veïns d'urbanitzacions aïllades com els refugis de les Gavarres, o l'àrea de Joventut que es comunica amb diversos col·lectius de joves.
Imatges adjuntes: captura de pantalla del servei de missatgeria de l'Ajuntament.