Canal Ajuntament

Cassà de la Selva. S'activa un servei de missatgeria de Whatsapp per mantenir informats als cassanencs

El servei serà unidireccional i l'Ajuntament l'utilitzarà per enviar com a màxim una informació al dia.

Els missatges seran curts i faran referència a novetats relacionades amb l'agenda, serveis públics, subvencions, bonificacions o incidències.

L'Ajuntament de Cassà de la Selva ha activat aquesta setmana el servei de missatgeria de Whatsapp a través del qual difondrà missatges puntuals sobre temes relacionats amb l'agenda, serveis públics, subvencions, bonificacions o incidències. El consistori es compromet a enviar com a màxim una informació al dia, excepte en situacions d'emergència. El servei serà unidireccional i els usuaris no podran interactuar entre ells ja que no es tracta d'un xat sinó d'un grup de difusió de missatges. L'Ajuntament no respondrà cap missatge rebut a través d'aquest canal.
Els veïns es poden donar d'alta d'aquest servei de forma totalment gratuïta seguint uns passos molt senzills explicats a www.cassa.cat/whatsapp. Només cal que afegeixin el número de l'Ajuntament (635 449 634) al llistat de contactes i es donin d'alta al formulari que trobaran al mateix lloc web. A partir de llavors tindran el servei activat i per donar-se de baixa només hauran de suprimir el número de l'Ajuntament de la llista de contactes.

El servei de missatgeria instantània ja s'utilitza a altres àrees de l'Ajuntament de Cassà com la Policia Local que es comunica amb els veïns d'urbanitzacions aïllades com els refugis de les Gavarres, o l'àrea de Joventut que es comunica amb diversos col·lectius de joves.
Imatges adjuntes: captura de pantalla del servei de missatgeria de l'Ajuntament.


1475132402Captura de pantalla del servei de missatgeria de l'ajuntament.jpg


Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 972 831 541

Top Desktop version