Calonge. Les corals i grups de música de 6 escoles angleses actuen a Calonge

Prop de 90 persones van assistir diumenge al vespre al concert de la banda Whitby High School, el primer dels 5 concerts que tindran lloc a Calonge- Sant Antoni durant aquest mes de juliol dins de la programació de l'Estiu Actiu. En total, les corals i grups musicals de 6 escoles i universitats angleses actuaran al municipi en diversos espais. El primer concert va tenir lloc al Collet i una de les característiques d'aquest cicle musical és que l'entrada és gratuïta.

musica.JPG

Grups vocals, solistes, corals, tot tipus d'instruments i diferents estils de música conformen aquest conjutn d'actuacions que ofereix l'Estiu Actiu durant aquest mes de juliol. El primer concert ha estat el de la banda Whitby High School, i la programació continuarà amb l'actuació del grup vocal i coral Medina High School el proper dimarts 17 de juliol al Collet, l'actuació de Mill Hill County High School a l'espigó Costa Brava el dimecres 18 de juliol, l'actuació de City Jazz també a l'espigó Costa Brava el divendres 20 de juliol i de Bexley Grammar School el 23. Tancarà aquest cicle musical l'actuació de King Edwards VI School el 25 de juliol al pati d'armes del castell.

L'Estiu Actiu és el programa d'animació turística que organitza l'Ajuntament de Calonge i que durant els mesos de juliol i agost programa 500 activitats d'oci, cultura i esport en família.