Llagostera. Els joves de Llagostera ja poden sol·licitar el Carnet Jove

El carnet permet descomptes en els establiments adherits i en les activitats esportives i culturals i transport públic

Tots els llagosterencs, d’entre 12 i 35 anys, ja poden sol·licitar el carnet jove i beneficiar-se així de diversos descomptes i/o promocions en les activitats organitzades des de l’Ajuntament de Llagostera a nivell esportiu i cultural i en comerços i empreses adherides com ara restaurants, bars, botigues, estètiques, joieries i tallers de reparació de vehicles entre d’altres.

Així mateix properament el carnet també permetrà gaudir d’un descompte en els viatges amb transport públic de l’Autoritat del Transport Metropolità  (ATM).

Cada establiment o empresa adherit ofereix un descompte o promoció als titulars del carnet jove. Les ofertes i establiments adherits poden consultar-se des del web oficial de l’Espai Jove de Llagostera accessible des de http://www.calaviudi.cat/

El carnet té una durada de 2 anys i un cost de 5 euros.

En la primera setmana de posada en servei s’ha expedit des de l’Espai Jove de Llagostera un total de 38 carnets.

La iniciativa està coordinada des de la regidoria de joventut de l’Ajuntament de Llagostera amb la col·laboració dels comerciants i restauradors de Llagostera “per tal d’establir mecanismes de dinamització comercial local on els joves en siguin els beneficiaris”, tal i com ha destacat el regidor de joventut Sergi Miquel.

Per a més informació podeu trucar a Marc Sureda 667 732 409 o bé a la tècnica de Joventut Mariona Puigbaldoyra al 972 83.19.95 | 664 37 68 86

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409