Cassà de la Selva. Cassà de la Selva celebra aquest cap de setmana la 9a Fira de Caça, Pesca i Mostra Gastronòmica

Aquest cap de setmana torna a Cassà de la Selva la tradicional Fira de Caça i Pesca que va acompanyada d’una mostra gastronòmica. La mostra, plenament consolidada a la població, aquest any ja arriba a la seva novena edició. La fira que començarà dissabte a les 9 del matí s’allargarà fins al diumenge al vespre i continuarà ubicant-se a l’espai del Pavelló Polivalent.

Entre les activitats destacades d’aquest any en sobresurten les proves de treball amb gossos de rastre sobre llebre, la mostra de gossos de cacera, un concurs obert de pesca de rock-fishing o una demostració d’obediència canina.

La fira també ha organitzat, tot un seguit d’activitats orientades al públic més menut, com un concurs de pelar ous de guatlla, un altre de dibuix que porta per nom “Un món de peixos” o una demostració amb pràctiques de Tir amb arc.

La Cuina de la Caça també és un dels pilars d’aquesta fira que pretén mostrar no només el moment de la caça de l’animal, sinó el després, l’elaboració dels plats de caça. Per aquest motiu els restaurants del municipi oferiran una petita mostra gastronòmica de la Cuina de la Caça.

També s’ha organitzat un concurs de cuina de caça i un tast de cervesa.

La Fira serà el tret de sortida també de les noves Jornades Gastronòmiques de cuina de caça i pesca que comptarà amb la participació dels restaurants i les pastisseries de Cassà de la Selva i que es farà del 10 de març al 7 d’abril.