Cassà de la Selva. Cassà de la Selva es posiciona turísticament reivindicant la importància de la música, el suro i les Gavarres

Ahir al vespre es va presentar la nova imatge turística del municipi que sota l'eslògan 'Cassà destapa els sentits' servirà per potenciar el seu patrimoni i els esdeveniments.
Per posar en valor el que el poble pot oferir als visitants s'ha creat el web cassadestapa.cat i un plànol turístic que inclou la Ruta del Suro a la vila de Cassà.
Ahir al vespre, a Can Trinxeria de Cassà de la Selva, es va presentar la imatge i l'eslògan de la nova marca turística del poble. Sota el lema 'Cassà destapa els sentits' es va posar en valor la multiplicitat d'opcions que el municipi ofereix als visitants, jugant amb el doble sentit de la idea del tap de suro per mostrar el caràcter de vila surera. La música, el suro i les Gavarres són els tres elements diferenciadors del municipi que la nova marca pretén transmetre, juntament amb totes les eines que s'han creat per promocionar Cassà.
A l'acte de presentació es va fer públic el web turístic del municipi (www.cassadestapa.cat), una eina que servirà d'aparador per mostrar tot el que el poble té per oferir als visitants. També es va presentar el nou plànol turístic que agrupa la informació d'interès del poble i inclou la Ruta del Suro a la vila de Cassà, un itinerari de descoberta del patrimoni urbà vinculat amb la indústria surera del municipi que es presentarà el proper diumenge 29 de maig a les 10.30 h als jardins de Can Nadal a un acte amb l'historiador Quim Nadal.
La imatge promocional ha estat creada per Font3studi, un estudi de disseny de Cassà de la Selva que va guanyar el concurs convocat entre quatre dissenyadors de la demarcació de Girona.
L'alcalde de Cassà, Martí Vallès, va destacar que 'la música, el suro i les Gavarres són els tres elements diferenciadors del poble, els quals mantenen una estreta relació entre ells, ja que Cassà no seria terra de músics sense la indústria surera i els taps de suro fets a Cassà no tindrien el mateix sentit sense el massís natural de les Gavarres.' Vallès va explicar que molts dels músics que van venir a tocar a les cobles de Cassà aprenien l'ofici de taper, cosa que va beneficiar els dos àmbits.
A través d'aquesta nova marca, Cassà reivindica el seu caràcter de vila surera. El regidor de Promoció Econòmica, Emili Mató, va explicar que els visitants que venen a Cassà 'poden descobrir tot el procés que fa el tap de suro des de la pela del suro a les Gavarres, fins que es transforma en tap a les empreses i se serveix a les taules dels restaurants tapant les millors ampolles de vi i cava del món.' Actualment a Cassà hi ha una quinzena d'empreses surotaperes que produeixen taps per a caves, vins i licors de tot el món.
De moment ja s'han instal·lat lones identificatives amb la nova marca i el web de turisme a les principals rotondes del municipi i a tots els equipaments esportius. Progressivament s'aniran repartint tots els materials de promoció als comerços, restaurants, bars I hotels de Cassà.

1463644803El nou logo de la marca Cassa.jpg
1463644803La imatge amb tots els alcaldes veins_ representants de l'ajuntament i altres organitzacions.jpg
1463644803El regidor de promocio economica_ l'alcade i el dissenyador de Font3studi.jpg