Girona. 52 infants sahrauís arriben a Girona en el marc del programa “Vacances en Pau”

Demà arribaran a la ciutat de Girona 52 infants provinents dels campaments de refugiats de Tindouf

L'Associació Catalana d'Amics del Poble Sahrauí, ACAPS - Girona, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Girona i d’altres ajuntaments gironins, organitza un any més el programa "Vacances en Pau". A partir de demà arribaran al Pavelló de Fontajau de Girona els 52 nens i nenes provinents dels campaments de refugiats de Tindouf, on es troba la daira de Farsia (Sàhara Occidental), ciutat agermanada amb Girona des de l'any 1997. Els infants estaran a les comarques del Gironès,  Pla de l'Estany i la Garrotxa fins al setembre.

Els nens i nenes que vénen a la ciutat de Girona estan acollits per famílies i participen en la seva vida diària, colze amb colze amb els nens gironins. Així, els infants tenen la oportunitat de millorar encara que només per dos mesos les seves condicions de vida i de conèixer la realitat gironina: molts d'ells participen als casals d'estiu i a les diferents activitats organitzades a la ciutat durant la seva estada. L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont i el regidor de Serveis Socials, Eduard Berloso, els rebran el proper dimecres, dia 11 de juliol a les 18.00h al Saló de Plens de l'Ajuntament de Girona.

Per més informació sobre l’arribada: Acaps-Girona (Anna Roca – 696 32 22 60)