Cassà de la Selva. La piscina descoberta de Cassà estrenarà la piscina petita aquesta temporada

Els abonaments de la piscina descoberta d'estiu ja s'han posat a la venda.

Principals novetats d'aquesta temporada: nova piscina petita, servei de bar, gandules, para-sols i noves activitats de dinamització.

La piscina descoberta de Cassà de la Selva estrenarà aquesta temporada una nova piscina petita juntament amb nous serveis que s'han anunciat avui després de posar a la venda els abonaments de la piscina d'estiu.

Entre les principals novetats hi ha el servei de bar que es va posar a concurs públic la setmana passada, l'adquisició de gandules i para-sols i la dinamització de noves activitats com inflables, dj, sessions d'aiguagim, zumba, entre d'altres.

La temporada d'estiu de la piscina descoberta de Cassà començarà el 19 de juny i finalitzarà el 4 de setembre amb una segona edició de la gran festa dels colors que amb el títol d'AquaHoli va ser un dels èxits més notables de l'any passat.

Els abonaments de temporada de la piscina d'estiu es poden adquirir a la recepció de la piscina coberta municipal i costen 90 euros per a quatre persones fins el 30 de juny. A partir d'aquesta data el cost serà de 100 euros.

Les obres de la piscina petita descoberta van començar a finals del mes d'abril i es preveu que finalitzin a mitjans de maig.

1462204804La festa de l'aquaholi del setembre de 2015 va ser un exit.jpg
1462204805Les obres de la nova piscina petita finalitzaran a mitjans del mes de maig .jpg
1462204805Retol Piscina d'Estiu (2016).jpg