Cassà de la Selva. Cassà recupera les 24 hores de tennis taula després de tres anys sense la competició

Després de tres anys d'absència s'ha recuperat l'organització d'una de les proves més populars del tennis taula català.

Txell Rabionet, regidora d'Esports: 'Agraeixo als organitzadors que han fet que les 24 hores de tennis taula tornin a ser una realitat a Cassà'.

Els pròxims dies 27 i 28 d'agost tindrà lloc una nova edició de les 24 hores de tennis taula a les instal·lacions esportives municipals, una de les proves més destacades del calendari català d'aquest esport i que tradicionalment serveix per preparar la temporada. Després de tres anys d'absència el Club Tennis Taula Cassà i l'Ajuntament de Cassà de la Selva, amb la col·laboració del Foment Deportiu Cassanenc, han tornat a revifar l'organització d'una de les proves més populars del tennis taula català que enguany arribarà a la 34a edició.

La competició començarà a les 6 de la tarda de dissabte 27 d'agost i durarà fins a la mateixa hora del diumenge 28 d'agost, quan es disputaran les finals de les diferents categories. A les 24 hores de tennis taula de Cassà es competeix en categories absoluta, veterans (40 i 50), fèmines, infantils, juvenils i locals no federats. A més, dissabte al matí es disputarà l'obert català de les categories benjamí i aleví, puntuable per al rànquing de la federació catalana en les categories masculina i femenina.
S'esperen uns 200 participants que disputaran prop de 1.500 partides en les diferents categories.

La competició es disputarà al PAV3 de Cassà de la Selva i, com és tradicional, els participants disposaran d'un ampli espai per acampar i poder descansar entre partida i partida. També hi haurà servei de bar i piscina oberta per als participants a les 24 hores i els seus acompanyants.

La regidora d'esports Txell Rabionet s'ha mostrat molt satisfeta després de mesos de reunions per aconseguir arribar a aquest punt i ha agraït que 'el Tennis Taula Cassà s'hagi posat al capdavant de l'esdeveniment amb la col·laboració i bona predisposició del Foment Deportiu Cassanenc'. Rabionet també ha destacat la feina que determinades persones del poble han fet per tirar endavant aquesta iniciativa esportiva referent a Catalunya.

1461920403Els organitzadors de les 24 hores de tennis taula juntament amb l'alcalde i la regidora d'esports.jpg
Fitxer adjunt: 1461920403NDP Cassa recupera les 24 hores de tennis taula despres de tres anys sense la competicio.docx