Cassà de la Selva. La final de la lliga de la glosa de l'escola Puig d'Arques comptarà amb Irene Rigau entre els membres del jurat

La novena edició de la final de la lliga de la glosa de l'escola Puig d'Arques s'organitza per primera vegada com un acte obert a tot el poble.

Josep Bofill, director de l'escola Puig d'Arques de Cassà: 'Les cançons amb textos improvisats contribueixen al coneixement de la nostra llengua, el nostre país i la nostra cultura a partir d'una pràctica motivant que aquest any volem ensenyar a tot el poble.'

L'escola Puig d'Arques celebra el divendres 29 d'abril la novena edició de la final de la lliga de la glosa, una activitat oberta a tot el poble i que tindrà lloc de 2/4 de 10 a les 12 del matí al mateix centre escolar.

Durant aquest acte els equips d'alumnes guanyadors a les proves prèvies competiran improvisant glosa i cantant-la davant d'un jurat que enguany estarà format per l'ex-consellera d'Ensenyament Irene Rigau, l'Alcalde de Cassà Martí Vallès, la mestra jubilada de l'escola Puig d'Arques Elena Bassols, un músic de Cassà i un representant cultural de l'ajuntament de Cassà.
Les gloses de l'escola Puig d'Arques s'han consolidat durant els darrers anys com un acte educatiu singular i referent donat el seu elevat valor educatiu. A banda dels participants dels equips que improvisen les cançons, l'escola compta amb una orquestrina que acompanya amb música els grups participants.

Josep Bofill, director de l'escola Puig d'Arques, destaca que 'les cançons amb textos improvisats contribueixen al coneixement de la nostra llengua, el nostre país i la nostra cultura a partir d'una pràctica motivant que aquest any volem ensenyar a tot el poble'. Per la seva banda, el regidor de Cultura Josep Ferrer remarca que 'la lliga de la glosa de l'escola Puig d'Arques és un valor important pel municipi ja que reforça la tradició musical de Cassà i fa honor al lema de Cassà terra de músics'.

1461744006NDP La final de la lliga de la glosa a l'escola Puig d'Arques amb Irene Rigau entre els membres del jurat (1).jpg
1461744006NDP La final de la lliga de la glosa a l'escola Puig d'Arques amb Irene Rigau entre els membres del jurat (2).jpg
Fitxer adjunt: 1461744006NDP La final de la lliga de la glosa a l'escola Puig d'Arques amb Irene Rigau entre els membres del jurat (1).docx