Llagostera. Trenta-cinc colles participaran aquest diumenge a la rua de Carnaval de Llagostera

Un total de trenta cinc colles carnavalesques de diversos municipis participaran a la rua de carnaval pels carrers de Llagostera aquest diumenge 17 de febrer.

Entre els participants hi ha colles de Vidreres, Castell d’Aro, Platja d’Aro, Sant Feliu de Guíxols, Santa Cristina d’Aro, Parlavà, Salt, La Bisbal d’Empordà, Sant Antoni de Calonge, Palamós, Calonge, Riells i Viabrea, Massanes i Campllong.

En representació de Llagostera, tancaran la rua les colles locals Dit i Fet, Els Caçafantasmes, Cavall de Mar i El porró que no pari.

La rua començarà amb la concentració i exhibició de les carrosses a les 10:30 a l’Avinguda de l’Esport i seguirà per l’Avinguda Gotarra, C/ Pau Casals, C/ Àlvarez de Castro, Pl. Catalunya, C/ Jaume I, C/ Fivaller, Pg. Romeu i Avinguda de l’Esport.

La rua està organitzada i coordinada per l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Llagostera.

Dispositiu i normes de seguretat

Amb motiu de la celebració de la rua la Policia Local de Llagostera recorda a tots els participants que en els combois entre municipis només poden anar a la carrossa el conductor i un acompanyant i que durant aquests desplaçaments no es pot circular amb música.

Els combois són únicament per a carrosses i vehicles especials. Els vehicles dels acompanyants han de circular fora del comboi, l’assegurança no cobrirà accidents de vehicles entre combois.

També es recorda que les Policies Locals efectuaran, aleatòriament, controls preventius d‘alcoholèmia als conductors de les carrosses al principi o final de les rues i en els desplaçaments entre municipis.

Els dipòsits de combustible han de portar només el gasoil necessari. Les carrosses que impedeixin el normal desenvolupament de la rua o posin en perill el dispositiu de seguretat, podran ser immobilitzades per la Policia Local.