Vilobí d'Onyar. Èxit de participació en la Xa edició del Carnestoltes de Sant Dalmai

Èxit de participació en una nova edició de la Festa de Carnestoltes del municipi de Vilobí d’Onyar, que s’ha celebrat a la població de Sant Dalmai aquest dissabte 9 de febrer a la tarda. Enguany, aquesta festa ha celebrat la Xa edició totalment consolidada i amb una participació que, segons fonts de l’organització, ha oscil•lat entre les tres centes i les quatre centes persones.

La Rua de Carnestoltes, que ha començat a les cinc de la tarda, ha recorregut els principals carrers de la població de Sant Dalmai. La desfilada de Carnestoltes estava formada per comparses, grups i persones a títol individual que no s’han volgut perdre aquesta celebració, una de les més consolidades a aquesta població selvatana. Un cop ha finalitzat la Rua de Carnaval, tots els participants a la Rua s’han dirigit al pavelló on s’hi ha fet el tradicional concurs de disfresses.  En el transcurs del concurs, els diferents grups han presentat les seves propostes per al tradicional concurs de disfresses.

Enguany, els guanyadors han estat en la categoria individual infantil Lady Gaga. Pel que fa individual adult, el premi ha recaigut en Estrella Dam. Pel que fa les comparses, la guanyadora en la categoria infantil ha estat per Bombers; i la guanyadora en el grup adult ha estat per Envàs on vas. En total hi ha participat un total de vuit comparses i més d’una vintena de comparses infantils i/o individuals.

La nova comissió de festes, l’Associació de Llobatons i Daines de Sant Dalmai, ha agafat el relleu d'aquesta celebració. Aquest feta compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilobí d’Onyar.