Cassà de la Selva. Cassà arrenca diumenge el primer mercat de segona mà i d'intercanvi amb trenta-sis paradistes inscrits

Els mercats de segona mà i d'intercanvi de Cassà neixen amb l'objectiu de ser un aparador dels projectes amb la filosofia de les 4R: reciclar, reduir, reparar i reutilitzar.

El mercat comptarà amb la seva versió infantil: 'El mercat de la puça', organitzat per l'Associació de Famílies de l'escola Aldric.
Durant el matí hi ha programats diversos tallers infantils i per adults.

Cassà arrenca aquest diumenge 13 de març el primer mercat de segona mà i d'intercanvi amb trenta-sis paradistes inscrits de diversos municipis de les comarques gironines. La iniciativa neix amb l'objectiu d'anar més enllà de la simple descarregada d'objectes per revendre i vol ser un aparador de projectes amb la filosofia de les 4R: reciclar, reduir, reparar i reutilitzar. És per això que durant al matí hi haurà taller infantils com els titelles per al desenvolupament a càrrec d'Humana (10.30 h.), les construccions amb suro o la cuina d'aprofitament de la mà de Les cuineres de Sils (11.30 h.).

La nova activitat es suma, de fet, al Mercat de la Puça, una versió infantil del mercat de segona mà organitzada des de fa uns anys per l'Associació de Famílies de l'escola Aldric. Les dues apostes unides donen lloc a una opció atractiva pensada per grans i petits que s'ubicarà a l'esplanada de fires (carrer Xavier Carbó).

Es preveu que cada any hi hagi dos mercats de segona mà i d'intercanvi. El següent serà el diumenge 6 de novembre. Trobareu tota la informació dels mercats de segona mà a www.cassa.cat/segonama.

1457600404el petit botiguer a la fira de santa tecla 2015.jpg
1457600404el mercat de la puca en una de les seves darreres edicions (4).jpg
1457600405el mercat de la puca en una de les seves darreres edicions (2).jpg
1457600405la fira de santa tecla 2015.jpg