Platja d'Aro. S'Agaró seu del primer programa de formació empresarial en màrqueting i vendes d'Esade al Baix Empordà de l'1 de març al 26 d'abril

El programa s’adreça a professionals, empresaris, càrrecs de responsabilitat i directius

S’Agaró serà aquest hivern la seu del primer programa de formació empresarial al Baix Empordà impartit per ESADE gràcies al conveni de col·laboració de l’escola de negocis amb el Consell Comarcal del Baix Empordà per apropar i impulsar a la comarca una formació de nivell internacional relacionada amb la direcció i administració d’empreses. El Programa Màrqueting i vendes. Direcció Comercial, s’adreça a professionals i empresaris amb experiència, càrrecs de responsabilitat i directius. Es durà a terme al S’Agaró Hotel de l’1 de març al 26 d’abril cada divendres (excepte el 29 de març) de 9.30 a 13.30 h i de 15 a 19 h, amb una durada total de 100 hores (64 presencials i 36 en línia).

Les inscripcions, amb un cost de 6.550 euros (5.895 euros per a membre d’ESADE Alumni) poden realitzar-se a ESADE (www.exed.esade.edu T 932 048 105) o a l’Àrea de Promoció Econòmica i Turisme del Consell Comarcal (Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. T 972 642 310). El termini d’inscripcions finalitzarà una setmana abans de l’inici del curs.El programa utilitzarà un model d’aprenentatge mixt (blended learning), combinant mètodes presencials i virtuals. L’equip docent estarà format per professorat del claustre acadèmic d’ESADE i per alts directius i consultors, immersos constantment en ne­gociacions, projectes start-up, fusions, consells d’administració o coaching per a directius.

Per tal de conèixer les necessitats del consumidors i clients i de millorar la resposta empresarial, el Programa Màrqueting i Vendes. Direcció Comercial proporcionarà als participants la formació necessària, teòrica i pràctica, per desenvolupar i actualitzar el seu coneixe­ment sobre els mètodes i els conceptes apli­cables en màrqueting i vendes, així com sensibilitzar-se amb les estratègies i els plan­tejaments competitius, compartir i debatre les tendències actuals i les futures evolucions de la gestió comercial en les empreses, i establir contactes amb directius d’altres sec­tors o indústries que estiguin afrontant rep­tes similars.

Amb aquest programa s’apropa al Baix Empordà una formació del nivell internacional d’ESADE, consolidada entre les deu millors Escoles de Negocis en formació d'MBA (Master in Business Administration) del món, segons la prestigiosa revista nord-americana Business Week. Com a centre d’educació superior dedicat a la investigació empresarial i a la formació de persones preparades per crear i dirigir empreses i associacions, ESADE es caracteritza pel seu esperit d’innovació i el seu compromís clar de servei a la societat, per la qual cosa compta amb Campus a Barcelona, Madrid i Buenos Aires i ofereix formació en qualsevol lloc del món, havent firmat convenis de col·laboració amb més de 100 universitats i escoles de negocis dels cinc continents.