Roses. Aurània s’acomiada a Roses

El proper divendres, 1 de febrer, el Teatre Municipal de Roses oferirà el concert de comiat del grup Aurània, el qual esdevindrà l’última oportunitat per veure en directe aquest grup rosinc, de qualitat altament contrastada. El concert, programat per l’Ajuntament de Roses amb la col•laboració de Viumúsika, té un preu de 8 €.

Aurània va començar a rodar l’any 2003. Els seus components en aquell moment eren l’Anna Gratacòs (veu), Joan Berenguer (piano) i Terry Ryan (guitarra). Després de 10 anys, 100 concerts, d’haver enregistrat una maqueta i dos discs-cd, Aurània s’acomiada amb un últim enregistrament (“Adéu”), i un últim concert a Roses.
Els temes d’Aurània són frescos, amb una música principalment divertida i amena. El seu repertori és tant en català com en castellà. Els temes estan compostos pels mateixos membres del grup, principalment per l’Anna. Han fet bolos i concerts per molts indrets de Catalunya. En el seu comiat del proper divendres, oferiran temes vells i nous en una nit irrepetible.