Cassà de la Selva. La volta al món en bicicleta explicada a Cassà pels seus protagonistes

Mou-te en bici de Cassà i el Cineclub Vuitimig porten als protagonistes del documental 'Mundubicyclette' que el 2004 van iniciar l'aventura de recórrer 75.000 quilòmetres en bicicleta pels 5 continents.
El documental va rebre l'any passat el primer premi a la millor pel·lícula professional a la mostra d'audiovisuals de muntanya.
És la primera vegada que els conferenciants expliquen l'aventura a terres gironines.
Cassà de la Selva, dijous 3 de març de 2016 ' Mou-te en bici de Cassà i el Cineclub Vuitimig porten demà divendres 4 de març a les 10 del vespre a l'espai jove l'Escorxador als protagonistes del documental 'Mundubicyclette', l'Andoni i l'Alice, que l'estiu del 2004 van deixar-ho tot i van anar fins a l'extrem orient en bicicleta. Després de complir els seus somnis, van continuar viatjant pel món fins el 2013. En total, han recorregut 75.000 quilòmetres pels 5 continents. Al llarg d'aquesta aventura han tingut dos fills pel camí, la Maia, nascuda a Bèlgica el 2007, i l'Unai, nascut a Bolívia el 2011. El documental explica la manera de viure anant en bicicleta pel món durant els darrers tres anys de l'aventura amb els seus fills.
'Mundubicyclette' ha rebut diversos reconeixements com per exemple el de l'any 2015 amb el primer premi a la millor pel·lícula professional a la mostra d'audiovisuals de muntanya. Tot i que els seus protagonistes han estat fent xerrades sobre l'experiència des de l'any 2013 per tot Europa, aquesta és la primera vegada que vindran a compartir-ho a terres gironines.
El format que prendrà el visionat del documental és el de 'bici, cine i cervesa'. La projecció s'acompanyarà d'una xerrada amb els protagonistes en un ambient on hi haurà cerveses de producció local.

1456995603Mundubicyclette a Cassa.jpg
1456995603La famiilia del documental 'Mundubicyclette' fent quilometres pel mon.jpg